Postupové zkoušky z Tělesné výchovy s metodikou – PMP
Minulý týden byl náročný pro všechny studentky oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika. V pondělí a úterý musely prezentovat své dovednosti v oblasti tělesné výchovy.
V pondělí proběhlo hodnocení dovedností v oblasti plavání – předvedení správné techniky plaveckého způsobu kraul a prsa, skoku do vody, záchrany tonoucího a metodiky nácviku jednotlivých dovedností. V úterý žákyně pokračovaly prezentací netradiční pomůcky pro pohybové aktivity v MŠ, akrobacií na kladině a předvedením pohybové skladby, kterou nacvičily ve skupinách.
Součástí zkoušky byla i kontrola portfolia, které si studentky již 2 roky vypracovávají. Obsahem je zásobník her v tělocvičené, přírodě, na sněhu i ve vodě, hudebně – pohybové aktivity – např. zimní pohybové aktivity.
Děkuji studentkám za příkladnou přípravu i provedení při samotné zkoušce. Všichni kolegové ocenili posun v pohybových dovednostech, ale především metodiku vedení pohybových aktivit s dětmi předškolního věku. Velké poděkování patří i kolegům Mgr. Staňkové, Mgr. Abdelhadimu a Mgr. Pšenicovi, kteří se podíleli na příjemné atmosféře zkoušek.
Přeji žákyním hodně radosti z pohybu i v dalších letech studia, ve kterých se již budou věnovat hlavně pohybovým aktivitám dětí školního věku.
Mgr. Lenka Chovancová